• Terminy rekrutacji


        • Terminy postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, 
          a także terminy składania dokumentów do klas I szkół podstawowych
          prowadzonych przez Gminę Miasto Elbląg 
          na rok szk. 2024/2025

          Lp. Rodzaj czynności Termin w postępowaniu rekrutacyjnym Termin w potępowaniu uzupełniającym
          1. Podanie liczby wolnych miejsc w klasach I                
          w szkole podstawowej
          26.02.2024 r. godz.14:00 6.05.2024 r.
          godz. 14:00
          2. Wypełnianie na stronie internetowej zgłoszeń (w przypadku dzieci z obwodu szkoły), wydruk i składanie zgłoszeń wraz z załącznikiem w siedzibie obwodowej szkoły podstawowej 27.02.2024 r.
          (od godz. 8:00) - 14.03.2024 r.
          (do godz. 15:00)
          07.05.2024 r.
          (od godz. 8:00) - 10.05.2024 r.
          (do godz. 15:00)
          Wypełnianie na stronie internetowej wniosków (w przypadku dzieci spoza obwodu szkoły), wydruk i składanie wniosków wraz z załącznikami w siedzibie szkoły podstawowej I wyboru 27.02.2024 r.
          (od godz. 8:00) - 14.03.2024 r.
          (do godz. 15:00)
          07.05.2024 r.
          (od godz. 8:00) - 10.05.2024 r.
          (do godz. 15:00)
          3. Potwierdzenie złożenia wniosku przez dyrektora szkoły podstawowej I wyboru 27.02 - 15.03.2024 r. 07 - 10.05.2024 r.
          SYMULACJA 18 - 21.03.2024 r. 13 - 15.05.2024 r.
          4. Praca komisji kwalifikacyjnej szkoły podstawowej – weryfikacja zgłoszeń/wniosków i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata kryteriów 22 - 25.03.2024 r. 16 - 17.05.2024 r.
          5. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 26.03.2024 r.
          o godz. 14.00
          20.05.2024 r.
          o godz. 14.00
          6. Praca komisji kwalifikacyjnej szkoły podstawowej 27 – 28.03.2024 r. 21.05.2024 r.
          7. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 29.03.2024 r.
          o godz. 14.00
          22.05.2024 r.
          o godz. 14.00
          8. Składanie wniosków o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych
          9. Przygotowanie i wydanie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 5 dni od daty złożenia wniosku 
          o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia
          10. Złożenie do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia do 7 dni od terminu otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia
          11. Rozpatrzenie przez dyrektora odwołania 
          od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia
          do 7 dni od dnia złożenia do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej
          12. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły podstawowej służy skarga do Sądu Administracyjnego

           

          Rekrutacja odbędzie się elektronicznie z wykorzystaniem systemu elektronicznego www.eped.pl