Terminy rekrutacji
Terminy postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego,
a także terminy składania dokumentów do klas I szkół podstawowych
prowadzonych przez Gminę Miasto Elbląg
na rok szk. 2024/2025Lp. Rodzaj czynności Termin w postępowaniu rekrutacyjnym Termin w potępowaniu uzupełniającym 1. Podanie liczby wolnych miejsc w klasach I
w szkole podstawowej26.02.2024 r. godz.14:00 6.05.2024 r.
godz. 14:002. Wypełnianie na stronie internetowej zgłoszeń (w przypadku dzieci z obwodu szkoły), wydruk i składanie zgłoszeń wraz z załącznikiem w siedzibie obwodowej szkoły podstawowej 27.02.2024 r.
(od godz. 8:00) - 14.03.2024 r.
(do godz. 15:00)07.05.2024 r.
(od godz. 8:00) - 10.05.2024 r.
(do godz. 15:00)Wypełnianie na stronie internetowej wniosków (w przypadku dzieci spoza obwodu szkoły), wydruk i składanie wniosków wraz z załącznikami w siedzibie szkoły podstawowej I wyboru 27.02.2024 r.
(od godz. 8:00) - 14.03.2024 r.
(do godz. 15:00)07.05.2024 r.
(od godz. 8:00) - 10.05.2024 r.
(do godz. 15:00)3. Potwierdzenie złożenia wniosku przez dyrektora szkoły podstawowej I wyboru 27.02 - 15.03.2024 r. 07 - 10.05.2024 r. SYMULACJA 18 - 21.03.2024 r. 13 - 15.05.2024 r. 4. Praca komisji kwalifikacyjnej szkoły podstawowej – weryfikacja zgłoszeń/wniosków i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata kryteriów 22 - 25.03.2024 r. 16 - 17.05.2024 r. 5. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 26.03.2024 r.
o godz. 14.0020.05.2024 r.
o godz. 14.006. Praca komisji kwalifikacyjnej szkoły podstawowej 27 – 28.03.2024 r. 21.05.2024 r. 7. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 29.03.2024 r.
o godz. 14.0022.05.2024 r.
o godz. 14.008. Składanie wniosków o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 9. Przygotowanie i wydanie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 5 dni od daty złożenia wniosku
o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia10. Złożenie do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia do 7 dni od terminu otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia 11. Rozpatrzenie przez dyrektora odwołania
od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęciado 7 dni od dnia złożenia do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej 12. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły podstawowej służy skarga do Sądu Administracyjnego Rekrutacja odbędzie się elektronicznie z wykorzystaniem systemu elektronicznego www.eped.pl