• KONKURS dla klas IV - VIII „Plakat promujący bibliotekę szkolną”

            1. Postanowienia ogólne:

            Regulamin określa: cele konkursu, warunki uczestnictwa w konkursie, kryteria oraz sposób oceny prac konkursowych, sposób informowania o konkursie i jego warunkach.

            II. Organizatorzy:

            1. Konkurs organizowany jest przez Bibliotekę Szkolną.

            2. Prace będą oceniane komisyjnie.

            III. Cele Konkursu:

            1. Rozbudzanie zainteresowania biblioteką.

            2. Rozwijanie wyobraźni wśród dzieci i młodzieży.

            3. Popularyzacja czytelnictwa wśród uczniów.

            4. Umiejętność wykorzystania różnorodnych technik w twórczości plastycznej dzieci.

            5. Kształtowanie wrażliwości na piękno, estetykę prac.

            IV. Warunki uczestnictwa w konkursie:

            1. Akceptacja niniejszego regulaminu konkursu.

            2. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas IV - VIII

            3. Format i technika prac plastycznych: format A4 oraz A3, technika dowolna, prezentacja multimedialna.

            4. Każdy uczestnik może wykonać tylko jeden plakat/prezentację multimedialną.

            5. Plakat powinien zawierać hasło zachęcające do czytania, korzystania z biblioteki lub

            interesujący cytat z książki.

            6. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnego wykorzystania oraz przetwarzania prac na potrzeby konkursu i wystaw, we wszystkich publikacjach i prezentacjach medialnych.

            7. Zgłoszenie prac na konkurs uważane będzie za uznanie warunków regulaminu oraz wyrażenie zgody na publikowanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r. (DZ. U. z 1997r. nr 133, poz. 883).

            8. Praca powinna być opisana na osobnej kartce dołączonej do plakatu: Imię i nazwisko autora plakatu, klasa.

            V. Kryteria oraz sposób oceny prac konkursowych:

            1. Oryginalność pracy.

            2. Ogólne walory artystyczne.

            3. Staranność, samodzielność, czytelność i funkcjonalność pracy.

            VI. Miejsce i termin składania prac konkursowych:

            1. Prace konkursowe należy dostarczyć do 27.10.2021 r. do biblioteki szkolnej.

            2. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi: 04.11.2021r.

            VII. Ocena uczestników konkursu:

            Komisja, w skład której wchodzą: nauczyciel bibliotekarz, nauczyciel plastyki oraz nauczyciel języka polskiego dokonuje oceny wg następujących kryteriów:

            • pomysłowość

            • staranność

            • ogólny wyraz artystyczny

            VIII. Nagrody

            Najciekawsze prace zostaną nagrodzone.

          • Posiadasz w domu ciekawą książkę, którą warto przeczytać? Chcesz, aby inni ją przeczytali ? Podaruj ją koniecznie do szkolnej biblioteki!

          • Wszystkich czytelników i sympatyków książek zapraszamy do włączenia się w akcję „Podaruj książkę szkolnej bibliotece”. Akcja skierowana jest do wszystkich uczniów, nauczycieli i rodziców.

            Celem akcji jest wzbogacenie księgozbioru o ciekawe pozycje książkowe, co przyczyni się do rozwoju czytelnictwa w naszej szkole .Jeżeli przeczytałeś lektury lub książki, które warto polecić innym - przekaż je do biblioteki. Przekazane książki będą służyć innym czytelnikom. 

            Książka otrzyma drugie życie i sprawi radość innym!

            Regulamin akcji:

            • Akcja trwa: od października do końca grudnia.

            • W ramach akcji, do biblioteki można przekazać lektury szkolne, literaturę piękną (dla dzieci, młodzieży i dorosłych), literaturę popularnonaukową.

            • Stan przekazywanych darów powinien być dobry.

            • Zanim podarujesz książkę bibliotece, zapytaj o zgodę Rodziców.

            Mamy nadzieję, że akcja spotka się z życzliwym przyjęciem i zainteresowaniem.

            Za wszystkie dary już dziś serdecznie dziękujemy!

            Wynagrodzimy Cię punktami z zachowania!

          • KONKURS dla klas II i III „Okładka mojej ulubionej książki”

          • I. Postanowienia ogólne:

            Regulamin określa: cele konkursu, warunki uczestnictwa w konkursie, kryteria oraz sposób oceny prac konkursowych, sposób informowania o konkursie i jego warunkach.

            II. Organizatorzy:

            1. Konkurs organizowany jest przez Bibliotekę Szkolną.

            2. Prace będą oceniane komisyjnie.

            III. Cele Konkursu:

            1. Popularyzacja czytelnictwa wśród uczniów.

            2. Zachęcenie do czytania książek, nie tylko tych obowiązkowych.

            3. Rozwijanie wyobraźni wśród dzieci i młodzieży.

            4. Umiejętność wykorzystania różnorodnych technik w twórczości plastycznej dzieci.

            5. Kształtowanie wrażliwości na piękno, estetykę prac.

            IV. Warunki uczestnictwa w konkursie:

            1. Akceptacja niniejszego regulaminu konkursu.

            2. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas II i III.

            3. Format i technika prac plastycznych: format A4 oraz A3, technika dowolna, prezentacja multimedialna.

            4. Każdy uczestnik może wykonać tylko jeden plakat/prezentację multimedialną.

            5. Plakat powinien zawierać tytuł książki i autora.

            6. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnego wykorzystania oraz przetwarzania prac na potrzeby konkursu i wystaw, we wszystkich publikacjach i prezentacjach medialnych.

            7. Zgłoszenie prac na konkurs uważane będzie za uznanie warunków regulaminu oraz wyrażenie zgody na publikowanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r. (DZ. U. z 1997r. nr 133, poz. 883).

            8. Praca powinna być opisana na osobnej kartce dołączonej do plakatu: Imię i nazwisko autora plakatu, klasa.

            V. Kryteria oraz sposób oceny prac konkursowych:

            1. Oryginalność pracy.

            2. Ogólne walory artystyczne.

            3. Staranność, samodzielność, czytelność i funkcjonalność pracy.

            VI. Miejsce i termin składania prac konkursowych:

            1. Prace konkursowe należy dostarczyć do 27.10.2021 r. do biblioteki szkolnej.

            2. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi: 04.11.2021r.

            VII. Ocena uczestników konkursu:

            Komisja, w skład której wchodzą: nauczyciel bibliotekarz, nauczyciel plastyki oraz nauczyciel języka polskiego dokonuje oceny wg następujących kryteriów:

            • pomysłowość

            • staranność

            • ogólny wyraz artystyczny

            VIII. Nagrody

            Najciekawsze prace zostaną nagrodzone.

          • 26 września – Europejski Dzień Języków Obcych

          • Nie od dziś wiadomo, że warto uczyć się języków obcych. Mając tego świadomość kolejny raz obchodziliśmy w naszej szkole Europejski Dzień Języków Obcych. W ten sposób chcieliśmy podkreślić znaczenie i rolę jaką w naszym życiu odgrywa znajomość języków, innych kultur i przełamywanie barier.

            Uczniowie przez cały tydzień, w trakcie zajęć, brali udział w quizach i zdobywali informacje na temat europejskich krajów. Wiemy dzięki temu, że każde nowe słówko, każda informacja dotycząca innego państwa, pomoże nam w komunikacji z obcokrajowcami, otwierając okno na świat.

            Chętne dzieci z klas I-VIII miały również okazję wziąć udział w konkursie na najpiękniejszy portret KRÓLOWEJ ELŻBIETY  II. Otrzymaliśmy aż 43 prace!!! Wybór był trudny.  Autorzy najciekawszych zostali nagrodzeni dyplomami, ocenami celującymi i słodkościami. Planujemy te portrety wysłać do Wielkiej Brytanii z nadzieją, że Jej Wysokość nam odpisze☺

            Oto lista wyróżnionych: Amelia Polakowska 3b,Natalia Godlewska 5b, Mateusz Turek 2a, Lena Janaszak 4a, Maja Kaszuba i Oliwia Bondarska 7a, Paulina Wiśniewska 1c, Nadia Wierzbicka 2a, Alicja Kierul 6a, Alan Goljat 4a, Mikołaj Lembowicz 3b, Kornelia Kajdasz 1c, Kornelia Ojrzyńska 3a, Julia Harań 5b i Helena Krasowska 4a.

            Obchody Europejskiego Dnia Języków to już tradycja w naszej szkole. I tym razem był miło spędzony. Dziękujemy wszystkim, którzy zechcieli wziąć w nim udział i zapraszamy do wspólnej zabawy za rok.

            Nauczyciele języków obcych

          • I Powakacyjny Turniej Szachowy SP1 i UKS SKOCZEK Elbląg

          •   I Powakacyjny Turniej Szachowy otworzył sezon turniejowy organizowany przez Uczniowski Klub Sportowy SKOCZEK Elbląg oraz Szkołę Podstawową nr 1 w Elblągu.

              Turniej odbył się 1 października w Szkole Podstawowej nr 1. Do turnieju przystąpiło 42 zawodników w wieku od 7 do 17 lat, z 13 placówek elbląskich- szkół podstawowych i średnich. 

            Bardzo miło było powitać absolwentów SP1, którzy kontynuują swoją przygodę z szachami w szkołach średnich.

            Szachiści zagrali szachy szybkie P-10.  Po sześciu rundach w kategorii chłopców pierwsze miejsca zdobyli:

             I miejsce      Aleksander Asenhajmer  II LO

             II miejsce     Seweryn Latuszek  ZSM,

             III miejsce    Marcel Kańduła  II LO. 

            W klasyfikacji dziewcząt pierwsza trójka:

             I miejsce Alicja Kierul SP1

            II miejsce Anastazja Redlicka ZSM

            III miejsce Aleksandra Maliszewska SP1

              W turnieju ważną rolę odegrali Wolontariusze- uczniowie klas ósmych SP1, którzy pomagali na sali gry oraz opiekowali się szachistami w trakcie przerw pomiędzy rundami.

            Nagrody oraz poczęstunek ufundował Hotel TRISTAN w Kątach Rybackich za co serdecznie dziękujemy.

            Gratulujemy wszystkim gry fair play i zapraszamy do następnego turnieju już 8 i 15 października na V Jesienny Turniej Szachowy SP1 i UKS SKOCZEK Elbląg P-30.

            Z szachowym pozdrowieniem

            Grażyna Ciesielska

          • Świetlica Dzień Chłopaka

          • Dnia 30.09.2021 w świetlicy uczciliśmy Dzień Chłopaka.Na początku dyskutowaliśmy, jakie cechy powinien mieć super chłopak.Następnie wystawiliśmy chłopaków na próbę męskości, podczas zadań sportowych.Bawiliśmy się także podczas rysowania z zamkniętymi oczami- to było z kolei zadanie dla dziewczyn.

        • Dzień głośnego czytania w Naszej Szkole
          • Dzień głośnego czytania w Naszej Szkole

          •  Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania obchodzony jest 29 września. Został on ogłoszony przez Polską Izbę Książki w 2001 r. Data nie jest przypadkowa, - tego dnia urodziła się autorka książek dla dzieci i młodzieży – Janina Porazińska.

            Celem akcji jest promowanie czytania na głos wśród dzieci i młodzieży, gdyż niesie ona za sobą szereg zalet takich jak: wzbogaca słownictwo, ćwiczy pamięć, poprawia koncentrację, uczy samodzielnego myślenia. 

            Dlatego też od samego rana w środę słychać było w naszej szkole jak uczennice klas VIII głośno czytają dzieciom z pierwszych klas. W tym roku przedstawione zostały fragmenty z książki pt. „Dzieci z Bullerbyn” Astrid Lindgren.

            Dziękujemy bardzo wszystkim, którzy przyłączyli się do akcji.

            Zapraszam wszystkich czytelników do częstego odwiedzania naszej  biblioteki szkolnej!

        • "Tworzę, bo lubię"
          • "Tworzę, bo lubię"

          • Uczestnicy warsztatów artystycznych pod hasłem:"Tworzę, bo lubię" wyszywali podkładki pod kubek i pletli makramy. Oto efekty ich twórczej pracy😍

        • Rok 2021 – Rokiem Stanisława Lema
          • Rok 2021 – Rokiem Stanisława Lema

          • W 2021 roku obchodzimy stulecie urodzin Stanisława Lema.

            Stanisław Lem to jeden z najwybitniejszych przedstawicieli fantastyki naukowej, futurolog, felietonista, filozof. Jego powieści i opowiadania przetłumaczono na ponad 40 języków i jak dotąd wydano w nakładzie 30 milionów egzemplarzy.„Solaris”, „Cyberiada”, „Głos Pana” czy „Bajki robotów” do dziś fascynują i inspirują pisarzy oraz twórców kina i teatru, a motywy z jego twórczości są obecne w kulturze masowej, np. w grach komputerowych. Charakterystyczne dla literatury Lema są wątki związane z pojawieniem się na naszej planecie przybyszów z Kosmosu, wojny gwiezdne, „bunty robotów” skierowane przeciwko ich twórcom.

            Jeden z najwybitniejszych polskich umysłów XX wieku, boleśnie doświadczony w czasie II wojny światowej, obdarzony niepowtarzalnym poczuciem humoru i ironii, które doceniają czytelnicy na całym świecie.

            Wszystkich, którzy interesują się twórczością Stanisława Lema lub chcieliby ją poznać, zapraszamy do pobrania bezpłatnych ebooków: ebooki Stanisława Lema 

            Biblioteka

          • Na szlaku walk września 1939 roku na Polskim Wybrzeżu

          • W dniu dzisiejszym, tj. 21.09.2021, uczniowie klas 8 b i 8 c naszej szkoły, brali udział w lekcji- wycieczce na temat -,,Walki na Polskim Wybrzeżu we wrześniu 1939 roku”. W jej trakcie uczniowie zapoznali się z historią bohaterskich zmagań polskich żołnierzy z hitlerowską agresją oraz zwiedzili miejsca związane z tymi wydarzeniami- Westerplatte, Gdynię, Kępę Oksywską. Opiekunami grupy były P. Monika Brzezińska, Dorota Kuligowska, Iwona Piątkowska oraz P. Wojciech Paczkowski. Lekcja była ciekawą formą uczenia historii i kształtowania postaw patriotycznych młodego pokolenia.

                                                                                    Opracował : Wojciech Paczkowski

        • KAJAKARSKI SUKCES KRZYSZTOFA KULMY Z 8A
          • KAJAKARSKI SUKCES KRZYSZTOFA KULMY Z 8A

          • 18 września w Warszawie odbyły się Międzywojewódzkie Mistrzostwa Młodzików w wyścigach kajakarskich. Krzysztof Kulma z klasy 8a brał udział w dwóch konkurencjach: K1 oraz K4. Obie konkurencje na odcinku 2km. W wyścigu kajakarskich czwórek (K4) osada prowadzona przez Krzyśka zdobyła srebrny medal. Natomiast w konkurencji indywidualnej (K1 )  Krzysztof zajął 6 miejsce na 48 zawodników.

            Gratulujemy!!!

        •  MAZURSKA INTEGRACJA 7 d i 7 e
          • MAZURSKA INTEGRACJA 7 d i 7 e

          •   W dniach 13 – 14 września 2021 roku klasy 7 d i 7 e pojechały do Ośrodka wypoczynkowego KULKA w Dźwierzutach . Po wielu miesiącach zdalnej nauki przydał nam się pobyt i wspaniała zabawa na łonie natury.

                 Pokonywaliśmy klasowe wyzwania! W programie znalazło się  SIEDEM najbardziej aktywnych i emocjonujących zajęć. Wspólny udział w atrakcjach Kulki to najlepszy sposób na zbudowanie trwałych i silnych relacji w naszych  klasach. Wszystkie zajęcia prowadzone były przez przeszkolonych instruktorów i animatorów, którzy zagwarantowali nam świetną i bezpieczną zabawę.

              Razem z kolegami i koleżankami spróbowaliśmy swoich sił w specjalnie przygotowanych konkurencjach, takich jak: 

            • wielospodnie, wielonarty, rurowce,

            • mega bierki – popularna gra towarzyska kształtująca silną wolę, koncentrację i zręczność, tym razem w rozmiarze XXL!,

            • mega twister – sprawdzaliśmy swoją koordynację ruchów i elastyczność na wielkiej planszy,

            •  dyskoteka - super klimat , najnowsza muzyka – techno, dance, house, pop, R&B, HH, 100% dobrej zabawy: DJ, nowoczesny wystrój, oświetlenie: lasery, stroboskopy, profesjonalne nagłośnienie o mocy 5 tys. watów, dwie sale: taneczna i barowa z czerwonymi okrągłymi kanapami, monitorami, kolonijnym barem,

            • poznaliśmy podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy,

            •  dowiedzieliśmy się, jak prawidłowo ocenić stan poszkodowanych i wezwać pomoc,

            • odnajdywaliśmy zaginionego rannego lotnika.

             Poznaliśmy niebanalną grę zespołową:

            • passball – zawodnicy ubrani w oryginalne stroje toczą wesołą rozgrywkę piłkarską,

            • Zdobyliśmy się na odwagę i wchodziliśmy na profesjonalną ściankę wspinaczkową o wysokości 8,6 m!

            • Pokonywaliśmy 4 tory o zróżnicowanym poziomie trudności.

            Czas nam bardzo szybko upłynął w miłej i przyjaznej atmosferze. Teraz czekamy na kolejne wycieczki.   

          • SPRZĄTANIE ŚWIATA

          •  Jak co roku nasza szkoła wzięła udział w akcji „Sprzątanie świata”. W tym roku szkolnym Sprzątanie świata- Polska 2021 odbyło się pod hasłem „Myślę, więc nie śmiecę”.

            Celem tej akcji jest promowanie segregacji odpadów, poszanowania zasobów środowiska, edukacja odpadowa oraz inicjowanie działań, dzięki którym zmniejszy się nasz negatywny wpływ na środowisko.

            Podczas tej akcji uczniowie wraz z wychowawcami zbierali odpady znalezione wokół terenu szkoły, na pobliskich ulicach oraz w Parku Kajki.  W sumie zebraliśmy kilkanaście worków różnego rodzaju odpadów i śmieci. 

             „Sprzątanie świata” to wspólna lekcja poszanowania  środowiska. To przecież od nas zależy w jakim środowisku żyjemy i w jakim będziemy żyć!                                                          

                                                                                                                         Beata Gawkowska

        • CO WIEMY O NASZEJ SZKOLE?
          • CO WIEMY O NASZEJ SZKOLE?

          • Wśród wielu zajęć organizowanych w świetlicy szkolnej szczególną popularnością cieszą się wszelkiego rodzaju quizy i konkursy, które są podsumowaniem zdobytej wiedzy, bądź odwołują się do wcześniejszych doświadczeń  dzieci. Uczniowie klas pierwszych wzięli udział w quizie pt. „ Co wiem o naszej szkole”. Ku  zdziwieniu starszych uczniów i nauczycieli wiedza na temat naszej szkoły była spora. Pierwszaki wiedzą kto piastuje stanowisko dyrektora naszej szkoły, jakie osoby możemy spotkać w szkole. Temat  quizu był bliski dzieciom dlatego chętnie w nim uczestniczyły, a także chłonęły nową wiedzę. Teraz pierwszaki  wiedzą więcej o naszej szkole, mogą się w niej czuć pewniej i bezpieczniej. 

            Nauczyciele świetlicy

        • NOWY ROK  W ŚWIETLICY SZKOLNEJ
          • NOWY ROK W ŚWIETLICY SZKOLNEJ

          • 2 września 2021 roku do naszej świetlicowej społeczności dołączyły dzieci z klas pierwszych. Pierwsze dni pobytu nowych świetliczaków nie należały do najłatwiejszych bo przecież nowe otoczenie, nowi koledzy i koleżanki, nauczyciele, wszystko nieznane. Jednak wspólne zabawy, rozmowy z rówieśnikami i nauczycielami rozwiały niepokoje i obawy naszych najmłodszych. Pierwszaki powoli poznają zasady obowiązujące w świetlicy, powoli wchodzą w „świetlicowy rytm”. Natomiast uczniowie klas drugich i trzecich bardzo zatęskniły za czasem spędzonym w świetlicy. Jak wiadomo ubiegły rok był dla nich szczególnie uciążliwy - zdalne nauczanie, brak bezpośrednich kontaktów spowodowały tęsknotę za tym co sprawia zadowolenie i radość. Miło było widzieć uśmiechnięte twarze dzieci, które po wakacjach wracają do miejsca, które lubią i  w którym dobrze i bezpiecznie się czują.

          • Dulska w I Liceum Ogólnokształcącym w Elblągu

          •    To już dziesiąta edycja Narodowego Czytania! Para Prezydencka wybrała utwór Gabrieli Zapolskiej pod tytułem "Moralność pani Dulskiej". W miejskiej akcji wspólnego czytania, która odbyła się 4 września, naszą szkołę reprezentowały uczennice klasy VIII b: Wiktoria Ratajczyk i Wiktoria Żmuda. Czytały fragmenty utworu, wcielając się w bohaterki dramatu. Dzięki przemyślanej oprawie, prawdziwie teatralnej, mogły poczuć się jak aktorki. To było niezwykłe doświadczenie. Na pewno pozostanie na długo w ich pamięci.

        • ŚLUBOWANIE UCZNIÓW KLAS PIERWSZYCH :-)
          • ŚLUBOWANIE UCZNIÓW KLAS PIERWSZYCH :-)

          •    1 września to bardzo uroczysty moment dla wszystkich uczniów, a szczególnie dla tych, którzy rozpoczynają naukę w szkole. Tak właśnie było na inauguracji roku szkolnego 2021/2022 klas pierwszych. Wszystkie dzieci z klas pierwszych złożyły uroczyste ślubowanie i  zostały pasowane na uczniów Szkoły Podstawowej nr 1. Ślubowanie złożyli również ich rodzice.

               W uroczystości wzięli także udział uczniowie klas VIIb i VIIe, którzy zaprezentowali krótki program artystyczny pod kierunkiem pań Grażyny Ciesielskiej i Katarzyny Czarnuch.

            Życzymy wszystkim uczniom powodzenia i szczególnie serdecznie witamy w szkolnej społeczności uczniów klas pierwszych.

            "I znów popłyną dni pracowite,

            Nad książką szkolną i nad zeszytem,

            Życzymy wszystkim na początek

            Samych szóstek i piątek,

            Uczcie się jak mawiacie "w dechę",

            By szkoła miała z Was pociechę."

            List Ministra Edukacji i Nauki (PDF)

        • Rozpoczęcie roku szkolnego 2021!
          • Rozpoczęcie roku szkolnego 2021!

          • Już za tydzień (1 września 2021r.) spotykamy się w murach szkolnych i rozpoczynamy naukę w formie stacjonarnej.

            Harmonogram rozpoczęcia nowego roku szkolnego:

            godz. 8.00 - klasy 7-8 spotykają się w wyznaczonych gabinetach ze swoimi wychowawcami.

            Nowi wychowawcy:
            7c - wychowawca Pani Barbara Żak
            7d - wychowawca Pani Dorota Popowska
            8a - wychowawca Pani Irena Skibiak

            godz. 9.00 - klasy 4-6 spotykają się w wyznaczonych gabinetach ze swoimi wychowawcami.

            Nowi wychowawcy:
            4a - wychowawca Pani Anna Brejdak
            4b - wychowawca Pani Aleksandra Rusinowska
            4c - wychowawca Pani Katarzyna Janiszewska-Mizerska

            godz. 10.00 - klasy 2a i 2c oraz wszystkie klasy trzecie spotykają się w wyznaczonych gabinetach ze swoimi wychowawcami.

            godz. 10.30 - klasa 2b spotyka się z wychowawczynią w swoim gabinecie.

            godz. 11.00 - Uroczysta inauguracja roku szkolnego dla klas pierwszych w hali piłkarskiej.

            Pierwszoklasiści spotykają się 15 minut wcześniej na placu, przed głównym wejściem, od strony hal.
            Bardzo prosimy o ograniczenie ilości opiekunów (maksymalnie 1 osoba z dzieckiem).

            W związku z wytycznymi MEiN, MZ i GIS wszystkich obowiązują maseczki.

            Do zobaczenia:)

            Przydział gabinetów na rozpoczęcie roku szkolnego (PDF)

        • Wyprawka dla pierwszoklasisty
          • Wyprawka dla pierwszoklasisty

          • WYPRAWKA:

            • piórnik:
              - 2 ołówki
              - temperówka
              - gumka
              - kredki ołówkowe
              - nożyczki
              - klej w sztyfcie x 2
            • 2 zeszyty w trzy linie (z różowymi liniami, 16 kartek)
            • 2 zeszyty w kratkę (16 kartek)
            • 1 zeszyt do korespondencji (zeszyt może być 32 kartkowy)

            WSZYSTKIE ZESZYTY MUSZĄ BYĆ PODPISANE

            • 2 bloki (A 4) brystol biały gruby
            • 1 blok (A 4) brystol kolorowy
            • 1 ryza papieru do ksero
            • wycinanki zwykłe (podpisane)
            • plastelina (podpisana)
            • 1 pudełko chusteczek higienicznych (około 100 sztuk, tzw. wyciągane)
            • 1 opakowanie chusteczek nawilżanych
            • W-F: koszulka + szorty + halówki

            Pozostałe informacje zostaną przekazane przez wychowawców na pierwszym zebraniu.